αναζήτηση

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΡΟΕΔΡΙΑΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ Κ. ΓΙΑΝΝΗ ΜΑΝΤΖΟΥΡΑΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΗΣ ΕΡΤ2

1. Σε ποιά βάση λειτουργεί το 177 (ώρες, μέρες, τρόπος) και ποιά εξυπηρέτηση προσφέρει στο κοινό;

Το Κέντρο Διοικητικών Πληροφοριών, που είναι γνωστό ως 177, λειτουργεί καθημερινά, εκτός από το Σάββατο και την Κυριακή και ακολουθεί το ωράριο των Δημοσίων Υπηρεσιών. Όσον αφορά την εξυπηρέτηση που προσφέρει στον πολίτη, το 177 δίνει τηλεφωνικά κάθε φύσης διοικητικές πληροφορίες, όπως για τις προϋποθέσεις, τα δικαιολογητικά και τη διαδικασία για την έκδοση ή ανανέωση του εκλογικού βιβλιαρίου, την έκδοση άδειας κυνηγιού, άδειας άσκησης επαγγέλματος, για διαγωνισμούς στο Δημόσιο Τομέα, αλλά και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία που σχετίζεται με τις Δημόσιες Υπηρεσίες.

2. Σκέφτεστε να εντάξετε κάτι καινούργιο στη λειτουργία της υπηρεσία για την καλύτερη εξυπηρέτηση του Κοινού;

Το “177” εκπληρώνει ικανοποιητικά την αποστολή του, όμως οι υπηρεσίες που προσφέρει μπορούν να βελτιωθούν.   Ένα πρώτο βήμα θα είναι η αύξηση του προσωπικού του.  Ήδη έχει εγκριθεί η πρόσληψη δέκα υπαλλήλων για την ενίσχυση αυτού του Κέντρου. Ένα δεύτερο βήμα θα είναι η στενή συνεργασία του Κέντρου με την Υπηρεσία Σχέσεων Κράτους-Πολίτη που πρόσφατα συστάθηκε και ήδη λειτουργεί στο Υπουργείο Προεδρίας της Κυβέρνησης, έτσι ώστε ο πολίτης να ενημερώνεται πληρέστερα και να εξυπηρετείται καλύτερα.    Επιπλέον, σύντομα πρόκειται να εφοδιαστούν όλοι οι υπάλληλοι που υπηρετούν στο 177 με την ειδική έκδοση για την ενημέρωση του πολίτη, που θα κυκλοφορήσει το Υπουργείο Προεδρίας της Κυβέρνησης και στην οποία περιλαμβάνονται, κωδικοποιημένες, περισσότερες από χίλιες περιπτώσεις συναλλαγών του πολίτη με τις δημόσιες υπηρεσίες.

Τέλος, υπάρχει, σκέψη για την αναδιοργάνωση του Κέντρου και τη βελτίωση του τεχνικού του εξοπλισμού, ώστε ν’ ανταποκρίνεται καλύτερα στην αποστολή του, καθώς και ένα πρόγραμμα δημοσιότητας πληροφόρησης δεδομένου ότι δεν είναι πολύ γνωστό στο ευρύ κοινό.

3. Πόσα τηλεφωνήματα δέχεται το 177 κάθε μέρα τόσο από την Αθήνα όσο και από την επαρχία;

Το Κέντρο διοικητικών Πληροφοριών δέχεται περίπου 1500 τηλεφωνήματα. Τα περισσότερα είναι από Αθήνα δεδομένου ότι αφενός ακόμη δεν έχει συνδεθεί με όλες τις επαρχιακές πόλεις και αφετέρου το Κέντρο δεν είναι ακόμη γνωστό στο ευρύ κοινό όπως σας ανάφερα· παραπάνω.

4. Τι είναι εκείνο που ζητάει περισσότερο να μάθει το κοινό (διαγωνισμοί, γενικές πληροφορίες);

Κατά σειρά, τα περισσότερα των ερωτημάτων αναφέρονται σε: α) Διαγωνισμούς.

β) Άδειες γενικά (άσκησης επαγγέλματος, οδήγησης αυτοκινήτου, θήρας, αλιείας κλπ.).

γ) Θέματα κοινωνικής πρόνοιας (ιδίως γέροντες που ζητούν πληροφορίες για τη σύνταξη τους, την περίθαλψη, τους γιατρούς κτλ.) και

δ)  Θέματα Δημόσιας Τάξης και κυρίως αγορανομικές παραβάσεις.

      

Αναδημοσιεύσεις:

Συνεντεύξεις

Δείτε την τελευταία συνέντευξη του Γιάννη Μαντζουράνη στο