αναζήτηση

Προεκλογικό τέχνασμα Μητσοτάκη η επιτροπή διερεύνησης του δυστυχήματος (Βίντεο)

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη θέλει να προκαταλάβει την κρίση της Δικαιοσύνης για τα αίτια και τους υπευθύνους του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη, επεσήμανε ο Γιάννης Μαντζουράνης στο κανάλι της Ναυτεμπορικής και στον δημοσιογράφο Φίλιππο Φιλιππακόπουλο.



Το μέλος της ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και υποψήφιος βουλευτής στο Νότιο Τομέα, υπογράμμισε ότι είναι υπαρκτές οι πολιτικές και ποινικές ευθύνες και ξεκαθάρισε ότι η επιστολή του Κυριάκου Μητσοτάκη στον Ισίδωρο Ντογιάκο είναι στα όρια της διάκρισης των εξουσιών.

Αναφερόμενος στον διορισμό του ήδη προσωρινά κρατούμενου σταθμάρχη, ο Γιάννης Μαντζουράνης ξεκαθάρισε ότι είναι παράνομος και χαρακτηριστικά είπε ότι «φυτεύτηκε» στο σταθμό της Λάρισας.

Παράλληλα, το μέλος της ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και υποψήφιος βουλευτής στο Νότιο Τομέα, έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου για το γεγονός ότι οι «παραιτηθέντες» επικεφαλής του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ παραμένουν στις θέσεις τους, συνεχίζουν να διευθύνου και μάλιστα υπογράφουν αποφάσεις.

Σχετικά με τη δικαστική διερεύνηση αυτής της τραγωδίας επεσήμανε ότι υπάρχουν παραλείψεις. «Δεν έχουν κατασχεθεί όλα τα έγγραφα και τα κομπιούτερ από τα γραφεία των επικεφαλής της Hellenic Train, της ΕΡΓΟΣΕ και του ΟΣΕ. Είναι παράλειψη της αρμόδιας εισαγγελικής και ανακριτικής αρχής. Υπάρχει φόβος «να πάρουν “φωτιά” οι καταστροφείς των εγγράφων», είπε χαρακτηριστικά ο Γιάννης Μαντζουράνης.

Για τα έργα και τις ημέρες της κυβέρνησης Μητσοτάκη όσον αφορά στην αντιμετώπιση της Hellenic Train και της σύμβασης ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που λόγω μνημονιακής υποχρέωσης, είχε υπογραφεί από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, το μέλος της ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και υποψήφιος βουλευτής στο Νότιο Τομέα, μίλησε για δώρο Μητσοτάκη στην ιταλική εταιρεία και τόνισε ότι με βάση τη σύμβαση επί ΣΥΡΙΖΑ, «Η Hellenic Train είχε υποχρέωση να προβεί σε επενδύσεις ύψους 700 εκατομμυρίων ευρώ. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης όχι μόνο περιόρισε αυτή την υποχρέωση στα 150 εκατομμύρια, αλλά συνέχισε να καταβάλει και κάθε χρόνο 50 εκατομμύρια ευρώ στην ιταλική εταιρεία για τα δρομολόγια της λεγόμενης “άγονης γραμμής”».

Αναδημοσιεύσεις:

Συνεντεύξεις

Δείτε την τελευταία συνέντευξη του Γιάννη Μαντζουράνη στο